کد خبر: ۹۶۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۶۹
رستوران تاتل که تحت مالکیت رونالدو است به عنوان بهترین رستوران سال مکزیک شناخته شد.

عکس‌| جایزه ویژه رونالدو در مکزیک؛ Cr7 خارج از ورزش هم می‌درخشد!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : رستوران تاتل که تحت مالکیت رونالدو است به عنوان بهترین رستوران سال مکزیک شناخته شد.

کریستیانو رونالدو، ابرستاره فوتبال جهان، این روزها نه تنها او را به خاطر فوتبال بلکه به دلیل ورود به دنیای تجارت در خاطر خواهیم داشت و این موضوع به کشور مکزیک نیز رسیده است.

رونالدو به دنبال گسترش کسب و کار خود در نقاط مختلف جهان

در سال 2023 رستوران مدرن تاتل که در سال 2014 توسط او تاسیس شده، به عنوان محبوب‌ترین رستوران سال مکزیک شناخته شد. تاتل در مکزیکو سیتی ساخته شده و مالکیت آن به صورت مشترک در اختیار کریستیانو رونالدو و رافائل نادال تنیسور اسپانیایی جهان است. این پروژه تنها یکی از سرمایه‌گذاری‌های تجاری این ستاره است؛ زیرا او هتل‌ها، ساعت‎‌فروشی‌ها، کفش‌فروشی‌ها و رستوران‌های زیادی را در سراسر جهان دارد.

کریستیانو رونالدو: بهترین در آشپزی و رستوران‌داری!

تاتل مکزیکو سیتی یک رستوران زنجیره‌ای است که در شش منطقه جغرافیایی از جمله بورلی هیلز آمریکا، مادرید، والنسیا و ایبیزای اسپانیا و ریاض در عربستان سعودی فعالیت دارد. کریستیانو معمولاً سرمایه‌گذاری‌های خود را زیر نظر دارد و از مکان‌های تحت مالکیت خود بازدید می‌کند ولی در حال حاضر هیچ سفری به مکزیک نداشته است.

1968430

این رستوران که در مکزیک است، بهترین رستوران سال 2023 این کشور شد و جدای از جذابیت این مکان، برخی از غذاهای آن از جمله کیک پنیر آن به عنوان بهترین کیک سال 2023 مورد تقدیر قرار گرفت که قیمتی حدود 17 دلار دارد. قیمت منوی این رستوران از 9 دلار شروع شده و گران‌ترین غذای آن حدود 200 دلار است که این غذا ماهی سیاه است.

1968431

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: